Bocris - Garantia oferita clientilor la produsele achizitionate
RETUR PRODUSE
Te-ai razgandit? Nici o problema, tuturor ni se intampla. Magazinul nostru accepta returnarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online, in termen de 14 zile calendaristic, doar din partea persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14. (OUG NR. 34/2014, art. 9, alin. 1)
Pentru a beneficia de aceasta facilitate, este necesara completarea formularului de retur. Ulterior, dupa confirmarea acceptului de retur primit de la noi prin email sau prin telefon, produsul poate fi trimis la sediul magazinului nostru. Plata transportului este achitata de client, folosind orice serviciu de curierat rapid, iar noi vom inapoi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile, de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma va fi returnata in contul completat pe formularul de retur.
Atunci cand expediati coletul catre noi, produsul trebuie insotit de:
1. Copie de pe factura
2. Certificatul de garantie in original
3. Formularul de retur listat si completat
Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate si-asa mai departe, pentru readucerea lor la starea initiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului. Bocris Serv SRL va decide, in cazul produselor ce prezinta deteriorari, daca va accepta sau nu procedura de retur sau va retine din aceasta suma un procent reprezentand valoarea in minus pe care o aduce respectivul defect. Aceste clauze sunt conf. O.G. 130/2000 abrogata prin OUG nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.
Daca au fost achizitionare mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar unul singur desigilat, restul cantitatii fiind acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Urmatoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
- Produse care prezinta lovituri, zgarieturi, socuri sau alte modificari fizice
- Consumabile, cartuse desigilate, capete de printare
- Imprimante si multifunctionale ale caror cartuse au fost desigilate
- Produse software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi), jocuri desigilate
- Produse livrate prin comanda speciala*
- Produse servere
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
- Sigiliile sau etichetele de identificare lipsesc sau sunt deteriorate
*Comanda speciala : In aceasta categorie intra toate produsele pe care magazinul nostru le comercializeaza la cererea clientului, ele neaflandu-se in stocul curent al SC BORIS SERV SRL.
GARANTIE PRODUSE
Produsele comercializate de magazinul online BOCRIS.RO sunt noi, cu garantie nationala, sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor (retele de service nationale). Produsele sunt livrate sigilate si in ambalajul original al producatorului. Acestea sunt comercializate prin surse autorizate de producatori sau direct de la acestia.
Produsele sunt insotite de certificatul de garantie emis de Bocris Serv SRL sau certificatul original al producatorului si se supun legilor in vigoare.
PUNCTE SERVICE
Marca |
Gama produse |
Service autorizat |
Contact |
AOC |
Monitor |
Skin Service |
|
Acer |
Toata gama de produse |
Sama Bit |
Tel: 021 / 222.67.35 |
APC |
UPS |
APC Europe |
E-mail: apchutech@apc.com |
Asus |
Laptop, desktop, monitor |
Euro Service Center |
|
BENQ |
Toata gama |
Darer SRL |
Tel: 0801023670 (pick-up and return) |
Canon |
Foto, video, TV |
Cris Professional Service |
|
Canon |
Printing |
Sistec |
Tel: 021 / 9633 www.sistec.ro |
DELL |
Laptop, desktop |
In functie de tipul garantiei |
Tel: 0800894682 |
EPSON |
Toata gama |
MB Distribution |
Tel: 021 / 231.79,88 interior : 103 |
FUJIFILM |
Foto, ideo |
Cardinal Top Systems SRL |
Tel: 021 230.09.82 |
Fujitsu-Siemens |
Laptop |
MB Distribution
Lasting System |
Tel: 0040 21 230 5384
|
Fujitsu-Siemens |
Monitor |
TRILUX |
|
HP |
Toata gama |
Parteneri HP autorizati pentru service |
|
HP |
Compaq Presario, Pavilion, Envy, Sleekbook |
Centru service autorizat pick-up & return |
Cordon Electronics |
Lexmark |
Imprimante si multifunctionale laser |
Ceemark |
Tel: 021 / 303.31.89 |
Lexmark |
Imprimante si multifunctionale jet cerneala |
Tehnobit |
Tel: 02 / 316.33.97 |
Lenovo |
Toata gama |
Lenovo Call Center |
0800896670 (in romtelecom) |
LG |
Monitor |
Centre autorizate LG |
Tel: 031 / 228.35.42 |
Konika Minolta |
Printing |
Centre autorizate Konica Minolta |
|
Mio |
Gps |
Mio |
|
Msi |
Laptop |
Skin |
|
Packard Bell |
Laptop |
Sama Bit |
Tel: 021 / 222.67.35 |
Philips |
Monitor |
Skin Service |
|
Samsung |
Monitor, printing |
Deck Computers |
|
Samsung |
Printing |
Agis Computers |
AGIS |
Samsung |
Laptop |
Euro Service Center |
|
Sony Vaio |
Laptop |
Sony Vaio of Europe |
Tel: 021 / 313.88.72 |
Sony |
Foto, video, TV |
Centre autorizate SONY |
|
Toshiba |
Laptop |
Skin Service |
|
Wacom |
Tablete grafice |
MGT Educational SRL |
021 232 88 94 |
Xerox |
Toata gama |
Centre autorizate Xerox |
HELP DESK TOSHIBA
https://www.toshiba.com.ro/innovation/ro/generic/call_center
Luni - Vineri, 09:00-18:00
Telefon: 0316 300 224
HELP DESK ASUS
support_ro@asus.com
021 330 1786
0800 800 316
HELP DESK LENOVO
- Produse din seriile IDEA si seriile B, C, E, G, H, K, N, Q, V, Y:
Tel: 031-224-4804 (Luni-Vineri 9:00 - 18:00)
- Produse din seriile THINK:
Tel: 021-224-4015
HELP DESK HP
- Produse pentru acasa si biroul de acasa - Imprimante, scannere, multifunctionale, notebook-uri Pavilion si Presario, camere foto:
080 103 3390, 021 204 7090
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)
- Produse pentru intreprinderi - Imprimante, scannere, multifunctionale, notebook-uri, desktop-uri, iPAQ, servere:
021 315 4442
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)
- Servere Proliant:
La partener
Luni -Vineri: 09:00 - 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)
- Solutii de stocare , produse de retea, Alpha, UNIX (HP UX):
021 303 8401
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)
EXTINDEREA GARANTIEI LA 2 ANI PENTRU PRODUSELE HP CU GARANTIE STANDARD DE 1 AN
Garantia de 2 ani se acorda doar persoanelor fizice, numai la produsele dincategoria Imprimante si Laptopuri, in baza acestui certificat de garantie.
Incepand cu data de 1 aprilie 2013 HP a implementat o procedura care ne permite sa extindem la 2 ani garantia produselor HP Printing & Personal Computing care se livreaza cu garantie standard de 1 an.
- Extensia de garantie la 2 ani se aplica numai in baza certificatului de garantie atasat, cu datele completate inclusiv la paragraful CERTIFICAT DE GARANTIE SUPLIMENTARA.;
- Orice solicitare de prestare de servicii in garantie in cel de-al doilea an, pentru un produs vandut dupa data de 1 aprilie 2013, fara a fi insotit de certificatul atasat, va fi refuzata.
- Extensia de garantie la 2 ani este valabila numai pe teritoriul Romaniei.
Incepand cu data de 1 aprilie 2015, orice produs Lenovo din gama consumer (tableta notebook, desktop, AIO si seria B), achizitionat de la partenerii autorizati Lenovo, beneficiaza de 2 ani de garantie comerciala.
Seriile care beneficiaza de 2 ani garantie, pentru persoane fizice si juridice, sunt:
Tablete: Yoga, MiiX, A si S
Notebook: Lenovo Yoga,Flex, Y, Z, G, B
Desktop-uri: H, Q, Beacon
AIO: A, B, C