Bocris - Garantia oferita clientilor la produsele achizitionate

RETUR PRODUSE

Te-ai razgandit? Nici o problema, tuturor ni se intampla. Magazinul nostru accepta returnarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online, in termen de 14 zile calendaristic, doar din partea persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14. (OUG NR. 34/2014, art. 9, alin. 1)

Pentru a beneficia de aceasta facilitate, este necesara completarea formularului de retur. Ulterior, dupa confirmarea acceptului de retur primit de la noi prin email sau prin telefon, produsul poate fi trimis la sediul magazinului nostru. Plata transportului este achitata de client, folosind orice serviciu de curierat rapid, iar noi vom inapoi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile, de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma va fi returnata in contul completat pe formularul de retur.

 

Atunci cand expediati coletul catre noi, produsul trebuie insotit de:

1.     Copie de pe factura

2.     Certificatul de garantie in original

3.     Formularul de retur listat si completat

Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate si-asa mai departe, pentru readucerea lor la starea initiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului. Bocris Serv SRL va decide, in cazul produselor ce prezinta deteriorari, daca va accepta sau nu procedura de retur sau va retine din aceasta suma un procent reprezentand valoarea in minus pe care o aduce respectivul defect. Aceste clauze sunt conf. O.G. 130/2000 abrogata prin OUG nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.

Daca au fost achizitionare mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar unul singur desigilat, restul cantitatii fiind acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Urmatoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

  • Produse care prezinta lovituri, zgarieturi, socuri sau alte modificari fizice
  • Consumabile, cartuse desigilate, capete de printare
  • Imprimante si multifunctionale ale caror cartuse au fost desigilate
  • Produse software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi), jocuri desigilate
  • Produse livrate prin comanda speciala*
  • Produse servere
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
  • Sigiliile sau etichetele de identificare lipsesc sau sunt deteriorate

*Comanda speciala : In aceasta categorie intra toate produsele pe care magazinul nostru le comercializeaza la cererea clientului, ele neaflandu-se in stocul curent al SC BORIS SERV SRL.

 

Condiții generale pentru returul produselor:
 
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software
 
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
 
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
 
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
 
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
 
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
 
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, de asemenea nu se accepta returul.
 
Multumim !
 
 
 
 

GARANTIE PRODUSE

Produsele comercializate de magazinul online BOCRIS.RO sunt noi, cu garantie nationala, sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor (retele de service nationale). Produsele sunt livrate sigilate si in ambalajul original al producatorului. Acestea sunt comercializate prin surse autorizate de producatori sau direct de la acestia.

Produsele sunt insotite de certificatul de garantie emis de Bocris Serv SRL sau certificatul original al producatorului si se supun legilor in vigoare.

 

PUNCTE SERVICE

Marca

Gama produse

Service autorizat

Contact

AOC

Monitor

Skin Service

www.skin.ro

Acer

Toata gama de produse

Sama Bit

Tel: 021 / 222.67.35 
www.samabit.ro

APC

UPS

APC Europe

E-mail: apchutech@apc.com

Asus

Laptop, desktop, monitor

Euro Service Center

www.esc-service.ro

BENQ

Toata gama

Darer SRL

Tel: 0801023670 (pick-up and return)
Romtelecom
Mobil: 0740.166.808 www.benq.ro/support 
Str. Bobalna, nr. 127A, Alejd, jud. Bihor

Canon

Foto, video, TV

Cris Professional Service

www.crisprofessionalservices.ro

Canon

Printing

Sistec

Tel: 021 / 9633 www.sistec.ro

DELL

Laptop, desktop

In functie de tipul garantiei

Tel: 0800894682 
apelabil numai din reteaua Romtelecom

EPSON

Toata gama

MB Distribution

Tel: 021 / 231.79,88 interior : 103
www.mbd.ro/contactus.asp

FUJIFILM

Foto, ideo

Cardinal Top Systems SRL

Tel: 021 230.09.82 
www.cardinaltopsystems.ro

Fujitsu-Siemens

Laptop

MB Distribution

 

 

Lasting System

Tel: 0040 21 230 5384
Fax: 0040 21 230 0313
www.mbd.ro
Email: service@mbd.ro


Tel: 0040 25 620 1278
Fax: 0040 25 620 1278
www.lasting.ro
Email: fts.rma@lasting.ro

Fujitsu-Siemens

Monitor

TRILUX

www.trilux.ro

HP

Toata gama

Parteneri HP autorizati pentru service

https://www8.hp.com/ro/ro/contact-hp/parteneri/service.html

HP

Compaq Presario, Pavilion, Envy, Sleekbook

Centru service autorizat pick-up & return

Cordon Electronics
E-mail: office@cordongroup.ro
Tel.: 037-232.4762 sau 021-300.9905

Lexmark

Imprimante si multifunctionale laser

Ceemark

Tel: 021 / 303.31.89
www.lexmark.ro/garantii

Lexmark

Imprimante si multifunctionale jet cerneala

Tehnobit

Tel: 02 / 316.33.97
www.tehnobit.ro/contact.php

Lenovo

Toata gama

Lenovo Call Center

0800896670 (in romtelecom)
0372723004 (in toate retele)

LG

Monitor

Centre autorizate LG

Tel: 031 / 228.35.42
Cerere de garantie

Konika Minolta

Printing

Centre autorizate Konica Minolta

www.konicaminolta.ro

Mio

Gps

Mio

service.mio.com

Msi

Laptop

Skin

www.skin.ro

Packard Bell

Laptop

Sama Bit

Tel: 021 / 222.67.35 
www.samabit.ro

Philips

Monitor

Skin Service

www.skin.ro

Samsung

Monitor, printing

Deck Computers

www.deck.ro

Samsung

Printing

Agis Computers

AGIS

Samsung

Laptop

Euro Service Center

www.esc-service.ro

Sony Vaio

Laptop

Sony Vaio of Europe

Tel: 021 / 313.88.72
www.sony.ro/support

Sony

Foto, video, TV

Centre autorizate SONY

www.sony.ro/support
Lista centre Service

Toshiba

Laptop

Skin Service

www.skin.ro

Wacom

Tablete grafice

MGT Educational SRL

021 232 88 94
https://www.mgt.ro/contact

Xerox

Toata gama

Centre autorizate Xerox

www.xerox.ro

 
 


HELP DESK TOSHIBA

https://www.toshiba.com.ro/innovation/ro/generic/call_center
Luni - Vineri, 09:00-18:00
Telefon: 0316 300 224

 

HELP DESK ASUS

support_ro@asus.com
021 330 1786
0800 800 316

 

HELP DESK LENOVO

- Produse din seriile IDEA si seriile B, C, E, G, H, K, N, Q, V, Y:
Tel: 031-224-4804 (Luni-Vineri 9:00 - 18:00)

- Produse din seriile THINK:
Tel: 021-224-4015

 

HELP DESK HP

- Produse pentru acasa si biroul de acasa - Imprimante, scannere, multifunctionale, notebook-uri Pavilion si Presario, camere foto:
080 103 3390, 021 204 7090
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)

- Produse pentru intreprinderi - Imprimante, scannere, multifunctionale, notebook-uri, desktop-uri, iPAQ, servere:
021 315 4442
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)

- Servere Proliant:
La partener
Luni -Vineri: 09:00 - 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)

- Solutii de stocare , produse de retea, Alpha, UNIX (HP UX):
021 303 8401
Luni -Vineri: 09:00 - 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale)

 

EXTINDEREA GARANTIEI LA 2 ANI PENTRU PRODUSELE HP CU GARANTIE STANDARD DE 1 AN

Garantia de 2 ani se acorda doar persoanelor fizice, numai la produsele dincategoria Imprimante si Laptopuri, in baza acestui certificat de garantie.

Incepand cu data de 1 aprilie 2013 HP a implementat o procedura care ne permite sa extindem la 2 ani garantia produselor HP Printing & Personal Computing care se livreaza cu garantie standard de 1 an.

-          Extensia de garantie la 2 ani se aplica numai in baza certificatului de garantie atasat, cu datele completate inclusiv la paragraful CERTIFICAT DE GARANTIE SUPLIMENTARA.;

-          Orice solicitare de prestare de servicii in garantie in cel de-al doilea an, pentru un produs vandut dupa data de 1 aprilie 2013, fara a fi insotit de certificatul atasat, va fi refuzata.

-          Extensia de garantie la 2 ani este valabila numai pe teritoriul Romaniei.

 

 

Incepand cu data de 1 aprilie 2015, orice produs Lenovo din gama consumer (tableta notebook, desktop, AIO si seria B), achizitionat de la partenerii autorizati Lenovo, beneficiaza de 2 ani de garantie comerciala.

Seriile care beneficiaza de 2 ani garantie, pentru persoane fizice si juridice, sunt:
Tablete: Yoga, MiiX, A si S
Notebook: Lenovo Yoga,Flex, Y, Z, G, B
Desktop-uri: H, Q, Beacon
AIO: A, B, C

© 1994 - 2024 BOCRIS SERV S.R.L. | CUI: RO6260085, REG. COM.: J29/2413/1994 ANPC
solutionarea alternativa a litigiilor
solutionarea online a litigiilor